dinsdag 13 december 2011

Stage : BC De Sint

Woensdag 30 november vertrok ik gepakt en gezakt richting Ruiselede. Ik vertrok op stage voor 3 dagen, waar ik met de kleuters rond rond 'De Sint' zou werken.
Ik had er al een paar observatiedagen opzitten dus wist ik ongeveer hoe het eraan toe ging. Ik nam samen met Kimberly de 3de kleuterklas B over.

Woensdag begonnen we met ons zelf voor te stellen, de kinderen waren onmiddellijk enthousiast! Ik vertelde dat wij van hen echt Zwarte Pieten gingen maken. We gingen met hen zingen, turnen, knutselen, verhalen voorlezen, ...
De eerste halve dag is voorbij gevlogen.

Voor donderdag stond er veel op ons programma. We gingen verder met het liedje aan te leren, ik zou dan een verhaaltje voorlezen en dan zouden we samen gaan turnen.
Voor de turnles was ik verkleed als Zwarte Piet en Kimberly als Sinterklaas, de kinderen vonden dit echt tof!

Vrijdag was een zeer speciale dag voor de kinderen... Want Sinterklaas en Zwarte Piet kwamen op bezoek met veel lekkernijen. Ze kregen speelgoed voor in de klas die ze onmiddelijk wouden uittesten.
Al snel zat de dag erop en moesten we afscheid nemen van de kinderen. Ik had nog toffe geschenkjes mee voor de kinderen... Om aan te tonen dat ze ontzettend goede Zwarte Pieten zijn geweest; 'een Zwarte Pieten diploma!'

Met het diploma trots in hun handjes vertrokken ze naar huis...

Groetjes!



Site De Kiem in Ruiselede http://www.schoolgeruis.be/ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten