dinsdag 13 december 2011

Monstertje, monstertje aan de wand...

Een paar weken geleden kregen we in de les ‘beeld’ de opdracht om met papier-maché een monster te maken.
We begonnen allemaal met een ballon en die ballon mochten we helemaal beplakken. De eerste vragen die door mijn hoofd stormden waren: ‘Hoe ga ik hieraan beginnen? Wat ga ik maken?’
Door een beetje rond te snuffelen op het internet begon ik een beeld te krijgen over hoe mijn monster er zal uitzien. Ik zou hem 3 ogen gaan geven en een mond die open staat… Al bij al vond ik hem nog schattig! Dus werd ik genoodzaakt nog dingen te veranderen… Hij zou duivelsoren krijgen en grote vleugels. Voor hem stabiel te laten staan heb ik hem voeten gegeven.
Een likje verf hier, een likje verf daar en mijn monstertje was klaar!


Groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten